P-Lite

Nyss leta jag lite info om Partylite så att jag kan läsa in mig och förbereda inför visningen hos johanna på lörda ^^ .. Och kom in på nåns blogg och hittade jätte fina bilder och kommentarer som kanske är intressanta?!
För mej är dom det iaf och jag tycker att det stämmer. Då jag själv har produkter från dom och testat ljusen osv..

 
 Jag tycker verkligen bilderna är såå fina <3  hade själv en sån vas men några kära där hemma tyckte visst att det var roligt och kasta kuddar hej vilt i rummet och träffade min vas så den åkte i golv :( Iaf dom här bilderna visar lite hur man kan använda vasen/ljushållaren :)

Ja nu har jag lite inför visningen hos Johanna :) hoppas det går bra. SÅ nervös .. :S men mer nervös för själva sex partyt..:S uuuh scary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0