QuEstiOnS.. from my dears bdb

HÄR ÄR FRÅGESPALTEN - som jag försökte ladda upp på min bdb men den cpa sej hela tiden att jag till slut lade upp den här :)

För lilla jag har tråkigt och sånt här är ju ganska skojiit ändå :)


Ditt äldsta hångel? Mja, den enda jag hånglat med egentligen är mitt ex och han är ett år yngre än mej ;)

Hur många har du varit RIKTIGT kär i? aa riktigt kär i så är det den jag är kär i nu men i vanligt fall så är det väl 2 sammanlagt

Vad tycker du om kärlek? Givsam och plågsam

När kramade du någon sist? hm.. minns inte riktigt men en kompis tror ja

Kramade du någon speciell? Som sagt så minns jag inte men mina kompisar är alla speciella <3


Har du svårt för att bli kär? ärligt talat så vet jag inte, senaste gången är ju en rolig historia ;)

När kysste/hånglade du med någon sist? runt två månader sist :(

Ångra du det? nej det gör jag inte

Är du singel?  tyvärr :(

När fick du senast en komplimang? kan inte minnsas direkt

Har du hånglat med någon av samma kön? haha nej så långt har jag inte kommit ;)


HAR DU NÅGONSIN..


Varit medvetslös? nej det tror jag inte, men svimmat :)

Playat? Nej aldrig

Hånglat med någon riktigt ful? Neej

Hånglat med fler än 50 pers? nej

Hånglat med mer än 2 pers på en kväll? nej

Gjort något riktigt dumt? mja kanske ;)

Gjort något du ångrar? både ja och nej

Varit nykter på nyår? ja när man var liten :)

Blivit polisanmäld? nej inte som jag vet

Fått din mamma att gråta? jo hände väl

Slagit ner någon? haha nej de e jag nog för klen för men vill gärna

Skämts över dina föräldrar? finns stunder LOVAR

SKämts över dej själv? Jo ett x antal gånger

Sagt jag älskar dej och menat det? klart

Tar du droger? neej

Dricker du? ibland händer det väl att någon droppe slinker ner ;p

Vilka kläder sover du i? är jag ensam så i trosor, annars i tshirt eller nån slags pyamas

Vad hatar du verkligen? mycket

Varit kär? ja, och är

Har du varit kär i någon du inte haft chans på? mjoo

Är du ensam nu? aa

Vill du gifta dej? vet inte, men förlova skulle jag vilja :)

Vill du ha barn? vet inte.. kanske i framtiden får se


SENASTE PERSONEN SOM


Sov i din säng? jaa det var väl jag det

Såg dig gråta? ingen var ensam

Fick dig att gråta? det var mer det som gör att jag mår dåligt

Du gick på bio med? antingen carro eller stoffe minns inte, som det var längesen jag var på bio nu

Skällde på dej? Pappa kanske?


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU


Gråtit? nej inte direkt

Kramat någon? räknas katten?

Pussat någon? nej

Köpt någonting? kan vara lite svårt när man ligger hemma o e sjuk :P

Sjungit? nee 8-)

Saknat någon? Ja speciellt mycket :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0