till dej

Det var aldrig meningen att du skulle känna dej instängd, du fick/får vara med dina kompisar HUR mycket du vill. Jag var väl för egoistisk antar jag. Men jag har förändrats, jag vill att du ska va glad, lycklig och jag gjorde fel, du gjorde fel. Vi kanske inte skulle ha delat rum, istället sovit med varann då och då. Kommit ut gjort saker med och utan varann. Det blev för mycket VI på¨slutet. Inte undra på att känslorna svalnar då, men jag älskar dej skit mycket ändå, du betyder oerhört mycket för mej <3 Jag vet inte vad jag ska säga till dej, och klart att jag vill att du ska vara min. Och jag älska när du sa: Att du ville ha mej för dej själv, du fick mej att må toppen, jag våga vara mej själv med dej. Jag vill kämpa för dej vill ha dej till min igen. Jag kände mej som världens lyckligaste tjej när jag var din <3
Vi för alltid i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0