wish wish wish - to a merry present^^

OKI - lilla Emme ^^ (moi) har letat presenter eller egentligen inte, men som jag har typ NOO cash så ^suck^ blir det att man får önska sej sakerna i julklapp iställe -buhu- för jag vill nästan hellre ha de NU , jag hatar att jag är på värsta shopping humöret. Jag gillar nästan bättre att shoppa via nätet en och gå i affärer. Men de som är bra med att gå i affärer är att man kan pröva där.

När jag var ut på promenad med carro idag så blev det lite prat om ändringar, jag vill verkligen fixa mitt hår. Det är risit, det är utväxt som faan, jag som blondera mitt hår för att utäxten skulle passa in men nej. Min utväxt är mörk och mitt hår är slags platina/solblekt blond snyft. Vad ska jag ta mej till? Jag blir aldrig nöjd med mina frisyrer, oftast så är jag nöjd ett tag sen försvinner lyckan :( Jag har varit inne på kort frisyr men jag kommer ihåg hur jävla ledsen och besviken jag var sist jag hade kort frisyr. SÅ vad ska jag ta? beslutångest....

Här en bild på kläder jag vill ha/är sugen på från Gina ^^

//benvärmarna är inte så speciellt att önska sej men det andra är jag mer sugen på//

GE MIG ETT JÄVLA JOBB NUUUUU!!!
Vill ha pengar... vill shoppa :( dumma arbetslöshet :@

Hannah Montana serien är ju fan sjukt bra :) skrattat en del, klämt i mej en halv choklakaka (noo good) och diskat en halv disk och käkat makisar.. Nej mer disk nu sen mer hanna montana maybe? Eller ska ja duscha?

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0