My kind of luck

Jag har nog inte turen fullt med mig idag :( får inte tag på den där Marie, ena är på semester och tror det är hon jag ska diskutera med. JÄTTE kul så ska prata med den andra vid samma namn (förnamn) men hon svara inte så fick lämna meddelande. Och jag som vill lägga mej och sova någon timma. MEN nej. Oh sova och ringa upp sen? Kan ju låta som en bra idé. Ska nog maila också och förklara situationen med ifall hon inte svara eller ringer. FÖR hon har jag lämnat meddelanden till förut och hon lovat och ringa upp vilket slutat med att jag fått ringa upp henne igen. Dålig haNdläggare man har...
Nej om jag ska sova och om hon ej ringer så får jag väl ringa upp henne igen, inte så svårt. Kan ju inte ens hålla ögonen öppna så jag kör på att sova en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0