<3

Varför är det så svårt när en ung människa dör?
Speciellt om man känner personen, eller vet vem det är?

Ja det är ju jobbigt oavsett vem som dör men som nu tänker jag på min klass kompis som dog för över ett år sen och hon finns i tankarna alltid, och när man tänker tillbaka på händelser i skolan, eller lektioner där hon oftast yttra sig eller när läraren sa att hon inte behöver titta sig i sin spegel hela tiden för hon är fin ändå <3 :)
Åh saknar verkligen den tiden, synd att man inte kan spola tillbaka tiden och få det ogjort, uppleva om gymnasie tiden (inte för att man direkt vill det men hellre det) för fan vad jag saknar den tiden, även om jag inte fullt trivdes på högbergs så är det nästan där jag vill gå igen, vill vara igen JAG VILL INTE växa upp än , jag vill inte bli vuxen.

Synd att man inte kan spola tillbaka för det skulle jag så gärna vilja göra...

Natalie <3 hoppas du har det bra i himmlen

Natti

Bästa klassen jag haft - HP06 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0