Allmänt om mig

Allmänt test 1

Hur bor du: I student lgh (själv, ingen annan har flyttat in än :'( )
Brukar du komma i tid: Ja, och försöker jämt vara i tid
Hur lång är du: för kort
Kan du laga mat: Ja, överträffar ju mig själv ibland ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar, detaljhandelsprog i Borlänge Högskolan Dalarna
Vad har du på dig just nu: Mina mjukisbyxor som de står student 2009 o mitt namn, rosa hoodie och tshirt under
Har du någon fobi: Jag klarar inte av att bli instängd har jag märkt
Hade du en bra kväll igår: jodå, var mest trött och la mig tidigt dock
 Vilket är ditt senaste inköp: snyggt duschdraperi :D
Din favoritdryck på morgonen: varierar, o beror på vad jag har hemma men te?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Tradera vinster + pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: eh? minns inte
Vem snackade du med senast: Hanna IRL på chatt var det cattis
Varm favoritdricka: te eller cafe latte <3
Favoritdricka när du är riktigt törstig: nånting kallt och släcker törsten
Alkoholhaltig favoritdricka: strawberry maragita ^^ <3  yumm
När gjorde du senast något riktigt dumt: vääääääääldit länge sen
Saknar du någon just nu: både ja och nej
Vad ska man göra för att få dig irriterad: fel musik, vara allmänt jobbig och nåt som gör så man får huvudvärk
Någon jag stör mig på: vill jag inte nämna
Intressen: Massor, orkar inte skriva
senaste person du kramade: cattis tror jag?
Senaste person du ringde: eh, syrran enligt mobilen
Senaste person som ringde dig: En tjej om det jag skulle gjort imorrn :(
Vad drack du senast: te
Vill du ha barn: mja ja det tror ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Inte speciellt
Har rakat dina ben någon gång: ja men behöver inte göra så ofta :P
Är du sugen på något nu: mm massor av gosaker och god mat
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: om det är gott så 3-4 räcker nog :) kanske fler
Använder du hudkräm: japp, men behöver nytt
Attraheras du av män med skägg: Nja, skäggstubb kanske men inte skägg
Micro-pop eller poppa själv: micro pop, gillar inte smaken av de man poppar själv beror ju hur man gör med självklart
Brukar du baka: Ja :) inte jämt men jag gillar att baka ^^
Röstade du i det senaste valet: mm
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja kan vara bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: The rasmus med nån låt (minns inte namnet på låten)
Har någon annan sovit i din säng inatt: nope :(
Vad tycker du är äckligt: ja det är väl en del men jag vet inte just nu det står still
Har du pengar på mobilen: ne :(

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? just nu 8.15
Var köper du dina matvaror ifrån? varierar, ica, city gross, eller willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? både och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? OJ, allvarligt så vet jag inte.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ne det tror jag inte
När var senast någon stötte på dig? eh några veckor sen..
Vad åt du till middag senast? varma mackor
Kan du vissla? jo lite halvt
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
Äger du några popband t-shirts? eh pop band vet ja inte men ja
När flög du senast? måååååånga år sen
Pratar du några andra språk? engelska lite halvt
Har du gråtit offentligt? minns inte, eller jo på natalies begravning de va ju offentligt
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JAAAA, kommit på värsta tatto ju
Vad har du med dig in på bion? popcorn (bio pop bäst!!) dricka ibland godis
Vad har du för väder? lugnt, iskallt och mörkt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? favoritämne? bild, datakunskap o turism ^^ bästa lärarn vi hade ^^
När sov du senast på golvet? i somras hos mormor och om nån vecka gör jag det igen
Vilken är din favorit drink? strawberry maragita ^^ (igen)
Gillar du din boendesituation? Jodå, men sällskap skulle inte vara fel
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 8 timmar tror ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nåt sånt
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
Tror du på liv på andra planeter? hm.. halvt
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? fan fan.. skärp dig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? HAH! Nej men jag vill
Tycker du om att krama folk? nja, kramar hellre den man är tsm med (ja har märkt att jag föredrar det än att kramma massa annat folk)
Äger du en digitalkamera? ja en dålig en
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jaa, för då sitter jag och väntar på samtalet som aldrig kommer, rätt irriterande
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej ? Ja vet vad dom gör med djuren osv men jag är inte veg så nej.
Är du mörkrädd? Ja iaf utomhus och ja är själv
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, busskort/kontokort och nycklarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0