Angående Trader annonserna mina

För någon timma sen eller nåt så skrev jag på Facebook att jag blir irriterad då folk hela tiden mailar att jag ska ändra frakten osv, och den ena ville att jag skulle ändra här om dagen så satt i en hel timme (typ) och ändrade om frakten på alla jag kunde ändra på. Från början hade jag 50-60 kr med DHL (vissa är kvar på då det faktiskt kommer kosta så mycket) medans andra ändrade jag om till DB schenker, då dom har halva priset nu så 37 kr på frakt. Och idag så fick jag tre mail om att dom vill att jag ska ändra frakten på vissa av annonserna annars vill dom inte lägga bud? Alltså då gick jag in och kikade igen vad och på vilka som jag kan sänka fraktkostnaden på, och gick då in på postens sida och där fick jag en billigare fraktkostnad på vissa saker SÅ jag ska sätta mig och räkna ut på vissa som behövs bytas kostnad på.

Men det jag skrev i fb är mestadels att jag bara ville få ut min lilla irritation över att vissa inte kunde acceptera, men MEN jag är inte heller så bra på vad för kostnader det ska vara exakt, och vad det bör vara. Sen vill jag ju välja de ombud som är nära här där jag bor, så jag slipper åka runt hela falun med saker som ska skickas. Men imorrn kväll avslutas ungefär alla auktioner och hälften är budade på, och hälften kommer börja om. Men jag ska göra lite ändringar i dom då. Men känns skönt att jag kommer få några hundringar :D till och med sett nu att en grej som jag såå ångrade att jag sänkte så pass mycket på har gått upp en hel del :D så det känns ju bra. Med det jag kommer tjäna in nu på annonserna så ska jag betala en räkning som just det företaget inte vill skjuta på det längre, så ska försöka betala av så pass mycket jag kan på den. Sitter och funderar på om det är något annat jag kan lägga ut och sälja men jag vet inte exakt vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0