Ärenden

Vaknade för två timmar sen, eller egentligen 3 timmar sen men jag kom inte upp då jag tänkt mig för jag var för sömnig. Har betalat räkningar (några) och ätit frukost. Kan äntligen andas ut min oro jag haft under helgen, så nu gäller sten hård pluggning så kommer jag få bidrag/lån från csn. Fick positiv svar från dom, så jag blev så glad :) det stämde det jag fått höra tidigare, så nu gäller det stenhård pluggning så kommer jag kunna få bidrag så fort jag uppnått poängen dom vill att jag ska uppnå för att få godkännande.

Ska nu klä på mig, göra mig i ordning och gå mot statoil och få iväg ett paket och efter det vidare mot ica där jag skickar resterande som ska skickas. Sen bär det av ner mot centrum där jag ska in på försäkringskassan med ett papper (fick fylla i lite som dom ansåg att jag inte fyllt i) sen till bibblan och kika om dom fått in boken jag väntar på. Om inte så måste jag messa Hanna så ska vi kopiera från hennes bok, det jag behöver läsa :)
Sen åka mot borlänge där Hanna och jag ska "shoppa" ihop. Hon ska in på expert och jag in på rusta så sällskapa :D

Nej om man ska sätta fart att göra sig klar kanske?
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0