Bloggar?

Tydligen har jag en blogg med liknande namn (?) för råkade nyss skriva fel inlogg osv och kom då in på en gammal blogg, som jag måste ha skapat för två år sen eller nåt, jag titta aldrig när jag skrev i den, hade bara gjort två inlägg så var inte så farligt, och hade en bild som är fleeeeeera år gammal. Då jag var i en fas där jag sminka mig grovt svart runt ögonen, det skulle vara blekt i ansikte, svart hår, svarta kläder, kors, döskallar, säkerhetsnålar u name it.

En
period i mitt liv, som jag gick ur nångång då jag blev tillsammans med stoffe. Gosh börja nyss tänka på hur det var efter kvällen/natten vi blev tsm, då vi träffades några dagar senare i uppsala vid station (pinsamt) för jag åkte ju med pappa och syrran och vi skulle hem till dom i örsa. Och stoffe ville möta oss i uppsala och han kom fram och krama om mig :$ och stod och höll handen osv. Sen stod vi och vänta på bussen och sen minns jag inte så mycket mer, men jag var lite blyg för han där då av nån anledning. Vi hade ju redan sovit ihop och pratat om ditt och datt så varför jag var små blyg när vi träffades sen vet jag inte. Hehe lite roligt :)

Men var faktiskt inte det jag skulle skriva om här nu, utan jag var iväg till affären för jag skulle skicka iväg två paket som blev betalda idag (annonserna) så skulle skicka iväg dom, och ena hade jag redan lagt ner i ett paket och skrivit på adress, enda som behövdes var frimärken. Så hoppades jag på att kunna paketera osv där vid affären så säger hon att med det ombud jag tänkt skicka med, så får jag paketera hemma själv, skriva ut adress eller var det var och komma dit och lämna in. HEH! Jag har ingen skrivare, så gick in i affären och handlade det jag skulle ha, gick hem och satte mig och kikade på det ombudets hemsida. Jag kan inte ha dom som fraktsätt, då jag inte kan paketera hemma och inte ens skriva ut så som man ska. Så det får bli posten eller DHL hädanefter. Måste meddela det till dom som betalar nu, men såg att posten har liknande priser så det får bli dom med det jag har kvar. Är väl skorna som kommer bli problem med dock. Nån som har en ide hur jag kan skicka dom på ett billigt sätt? Så säg gärna till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0