Don't want to

Jag mår piss just nu, eller det gör jag hela tiden men nu fick jag nyss veta nåt och sen så känner jag mig inte ens motiverad till att fira jul. Jag känner att jag inte vill fira jul. För den här julen känns inte alls som om den kommer bli bra.

Och som det känns just nu så kan jag ju lika gärna sitta här i lägenheten och sura och plugga istället och skita i allt. Jag skulle ju kunna åka och vara med farmor eller nåt, för tydligen så ska familjen åka till fjällen och fira jul. Något jag har tjatat om att göra hur länge som helst, och nu ska dom åka utan mig (och syrran) . Hur schysst är det då? Jag vill ge upp, jag orkar inte mer. Varför har mitt liv blivit så komplicerat? Och ett rent helvete bara för att jag blev dumpad av någon som tydligen tyckte att jag var värd att såras och jag blir påmind HELA tiden om hans svek, och jag kommer inte ifrån det. Jag kan inte ens vara med hela familjen längre.

Jag vill gå och dö, jag orkar inte mer. Jag kan ju lika gärna flytta hem igen, ge upp . Bo hos farmor eller nåt. För fan som det är just nu så har jag NOLL motivation i livet.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Jag tycker du ka åka till fjällen och visa dig stark även fast du känner dig svagast i världen typ. skit i den där stoffe han är ju iaf inte värd dig. och om hans nya ska med, skit i henne också. Du ska aldrig visa dig svag för en idiot.Kom ihåg att man klarar vad man vill. fatta vad stolt du kommer vara över dig själv när du klarat av det, och har du gjort det kommer du klara av vad som helst.

första steget är allit svårast, men jag tror du måste ta det för att kunna gå vidare. Lycka till

2010-12-06 @ 14:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0