Ehum...

Ok jag vet inte vad men idag fick jag hem en faktura ifrån RADIOTJÄNST!!!
Ehehe jag som inte *host*  nämnt att jag har tv för dom ens en gång, dom har ju bara ringt och terrat mig, besökt mig en gång men jag har ju även då sagt att jag inte har någon tv *host* men men fick en faktura på 500-lappen och pratade nyss med pappa som tog det lugnt. Jag som trodde han skulle bli sur, eller nåt egentligen så ska han ju inte det men med tanke på vad han sa till mig sist angående det.

Men men det kommer fixa sig, är ju tur att man inte behöver betala så ofta till dom, och jag ska nu diska och fundera på nåt att äta. Och försöka få tag på kusinen som lovat att komma förbi idag. Jag kom ju hem tidigare än jag tänkt mig så jag försöker få tag på henne men hon svarar inte :(

Nej ta tag i saker kanske?

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Ring upp dom och säg upp skiten på en gång!

Annars kommer du sitta där med en 500kronorsräkning var tredje månad.

2010-12-07 @ 14:02:34
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0