Ekonomi styrning - PLUGG!!

För hela slanten....

Suttit näst intill HELA dagen och pluggar ekonomi styrning med hjälp av kära moster ^^ det är ju super att hon är sååå duktig på ekonomi ;) för jag förstår mer nu än vad jag ens gjorde från början. Fast det går segt men framåt ^^ en början iaf.

Och imorrn blir det hemfärd mot fagerviken i några dagar så där ska jag sitta och plugga för fullt på nåt vis fast man kommer ha massa personer runt sig så vet inte vilken ro jag kommer få men måste ha nån ro iaf för annars kommer allt gå åt helvete, för omtentan närmar sig som fan nu :( vill inte göra den.
Men gäller ju att jag läser teori boken, och löser om och om med uppgifterna så kommer det väl förhoppningsvis bli bättre än första (?)

Sen vill jag SHOPPA, det är ju mellandags rea MEN kan jag shoppa? Neeeej :'( för jag har inte så mycket pengar och har fått lite presentkort här av släkten men har ju familj och släkt hemma i fagerviken kvaaaar juuu.
Får se hur det blir, kanske sparar och se om jag köper nåt längre fram istället, så man samlar på sig lite och när jag får mina poäng och får pengar. GAH jag har räkningar som måste betalas nu snart men jag har inte pengar :( måste lösas...

Nej jag ska återgå, väntar bara på moster som pratar i telefon med någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0