En mode idé ;)

Medans jag pratade med min kära vän Johanna <3 så höll jag på att gå runt i lägenheten och gick in i klädkammaren med något, och sen när jag pratat klart så var jag in dit igen för jag hade tänkt duscha. Så ser jag min spets väst och kom bara så där på idén att ha den till min rosa klänning och som jag inte ens använt klänningen ännu och länge sen jag använde spets västen så testade jag att kombinera dom och det blev väl ett lyckat resultat :)

Testade med olika halsband till, men vet inte vad som är snyggast :(




Det halsbandet?

Eller denna fina spegel halsband som är en favorit hos mig ^^

Eller med min fin halsband med hjärtan?

Funderar på om detta ska bli min jul klädsel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0