En önskan

Jag har blivit sämst på att ens komma ihåg att följa listan, ligger egentligen några dagar EFTER men jag följer listan iaf ;)

Dag 12 - En önskan

Lite svårt att ens säga en exakt önskan, men för närvarande är det att jag ska klara tentorna och få csn bidrag&lån så att jag kan betala mina räkningar, och slippa låna av pappa. Vilket då gör att jag kan bo kvar här och fortsätta studierna jag läser här i dalarna.  Det är min önskan nu.

Om man ska prata om önskan i julklapp så har jag sagt det i ett tidgare inlägg, men jag kan ju göra en liten lista då nu när jag ändå skriver om önskan.

Pengar
Presentkort på IKEA (of course)
Stor snygg klocka som man bara ser siffrorna och dom där visarna.. som sitter ytligt på väggen
Inredningsartiklar till lägenheten (kanske present kort för det?)

Fan jag kan inte komma på vad det var mer men ja nu har jag ju skrivit lite iaf :) - fyllt ut ett inlägg som skulle blivit kort. Nu ska jag äta mannagryns gröt med hallon sylt så jag orkar plugga :) (inte ätit något idag ooups)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0