En trött tjej

Ja jag är trött idag, fast jag gick ju och la mig efter ett i natt och var rätt så pigg, började läsa i boken

denna

Och när jag läst ett kapitel (vilket är en del sidor) så var klockan 02.17 så somnade inte direkt men vaknade vid 8.45 tiden av att jag behövde gå på toa och la mig i sängen i typ en 40 min till men somnade aldrig så gick upp ur sängen och började göra i ordning tvätten och gjorde en mugg te för just då frös jag men gick ner satte igång två maskiner och kommer tillbaka i lägenheten och är hungrig som fan...

Som resulterat i att jag gjort två varma mackor jag väntar på, men min kropp beter sig konstigt nu för tiden när jag blir hungrig. Svettas, mår illa och blir yr vilket gör att jag tappar aptiten :S HUR SJUTTON FÅR MAN I SIG MAT DÅ?? (som jag är ju hungrig)

Jaja, ska idag städa, gå och skicka paket, plugga och hänga tvätten. Sen bär det av att möta sis som kommer vid fyra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0