En tröttis

I typ två timmar nu har jag kännt hur tunga ögon locken blir ju allt mer tiden går. Men funderar på att sova, men kikar ju på beck filmen som jag i övrigt redan sett då.

Nej ska man gå och lägga sig så man kommer upp imorgon och kan komma iväg med det som ska skickas och sen in till centrum så att jag kan kolla in på bibblan om boken jag behöver läsa inför seminariet på torsda, om den kommit tillbaka. Har inte hört nåt, men om den inte är där så skulle jag få kopiera ur Hannas bok så jag kan jobba lite med det. Just ja, måste in på scorett här i falun och fråga lite :) till butiks-grupp arbetet. Och jag måste in till försäkringskassan med. OH vad drygt.

Ne ska väl ordna med allt nu så jag inte glömmer massa imorn.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0