Finally

Jag har precis tagit en värktablett då jag igen har fruktansvärt ont i axel/nacke som går upp i sidan på huvudet och skapar migrän liknande huvudvärk OM jag inte tar en värktablett i tid.

Annars har jag fått syrran att kika på One tree Hill s04 som jag börjat på nu, som jag längtat!
Haha ^^ för s03 slutade ju såååå spännande, och nu när jag var hemma hos M & M (mormor&morfar) så fixade jag ner alla säsonger som finns förutom s01 och s02 som det har jag redan på dvd. Så började idag att kika på s04 och det är jätte spännande, är ju till och med avsnitt jag inte ens sett (eller så kommer jag inte ihåg de) och syrran satt och frågade typ hela tiden vad som hände/händer och inte lätt för mig att förklara vad som hänt i tidigare säsonger så till slut började hon också att kika med mig :)

Men med rubriken Finally så tänkte jag säga att saker jag lagt upp på tradera för aa en månad sen nu äntligen börjar bli budade på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0