Fingrar

Aj, nyss bara så där så började det göra ont i min vänsterhand, fingrarna. Det gör ont att böja på dom.
:( lite märkligt för har ju inte direkt gjort nåt som gör att jag ska ha ont.

Har iallafall varit duktig och letat upp information jag behöver för att kompletter juridik uppgifterna så sitter och antecknar det jag tror att jag behöver. Och har druckit ett glas julmust men varje gång jag typ rapar eller ja nåt åt det hållet så känner jag den där tvål smaken sen tidigare idag då jag åt en macka som tydligen ville smaka tvål. Alltså jag förstår inte :( igår då var några bitar av nuggetsen som smakade DISKMEDEL och jag tappade aptiten och det blev knappt någon middag igår. Och idag när man äter frukost då ska det smaka TVÅL!!!!

Men förvisso där jag la mackorna idag hade jag body lotion, fot kräm stod innan men det ska väl inte göra att ena mackan ska smaka typ tvål? Jag får helt enkelt torka av bordet senare, och diska upp det jag använde igår vid matlagningen. Men har faktiskt inte lyckats få maten smaka diskmedel nångång :( så det var bara tråkigt att det blev så där.

Nej nu ska jag fortsätta, jag vet inte ens riktigt varför jag logga in här? xD

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Åh då förstår jag! Mary Kay är jättebra med alldeles för dyrt för att bara ha såna produkter ;/

2010-12-02 @ 14:42:59
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0