"förarbeternas ställning vid lagtolkning....."

Här har jag suttit i dagar och försökt finna (RUBRIKEN) men inte alls funnit det. Ialla fall inget direkt vettigt, inget som fått mig att kunna skriva ihop något. Så idag valde jag att en gång till kika igenom dom böcker jag har sen jag läste kursen (juridik kursen i våras) och efter att sökt i registret på ena boken och faktiskt läst igenom allt så ser jag att där står ALLT om just det jag sökt efter.

Så frågan nu är Varför har jag inte kollat i boken mer noggrant tidigare? Har ju nästan blivit grå hårig av att inte finna det jag söker efter. Så nu ska jag sätta mig och skriva ihop det jag fått ut av boken, alltså inte direkt ur boken utan mer ur min synvinkel av det.
Det är irrierande, men då kanske jag blir klar i helgen med uppgifterna :D vilket vore hur skönt som helst ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0