Funkar

Åh vad skönt, nu verkar allt funka som det ska ^^

Msn funkar, mailen funkar, internet explorer funkar utan problem :D
Sitter nu och låter avsnitt 11 med kenza & tyra show ladda så att jag kan titta utan problem ;) som mitt mobila internet är segare nu förtiden, kanske för att jag använder den i princip hela tiden?
Nu när jag vakna idag så blev jag skit sugen på pizza, något jag inte ätit på skiiiiiit länge. Alltså sist jag åt pizza var under september då när jag flyttat hit ungefär. INTE BRA!

Jag har nästan allt för att kunna göra pizza men jag skulle vilja ha skinka och det har jag inte :( så funderar på att messa pappa och fråga om jag kan få någon hundring så jag kan köpa lite mat och ha små pengar över ifall jag behöver köpa mer mjölk osv. För visst har jag mat så att jag klarar mig ett tag till men jag skulle vilja göra nåt annat än det jag har. Tröttnat en aning på den mat jag har kvar :( - Livet som student SUGER!!!

Det suger framför allt bara för jag måste kämpa hårt med att få klart plugg bara för att få massa poäng och sen massa annat, och plugga på den skit jag har här att läsa. ÅH GE MIG MOTIVATION!!
Jag behöver någon som puschar mig, som säger positiva saker som Gör att jag vill plugga, som gör att jag orkar - för nu har jag då inte det. Jag försöker tänka på att jag kommer få bidrag men ändå kommer jag ingen vart.

Nej äta och plugga klart vissa saker kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0