"Glest i stugan"

Njaha....

Har varit lite seg på att skriva ser jag ^^ men är ju hos släkten så har inte riktigt tid att skriva direkt, det blir att jag hoppar in framför burken när jag inte gör något speciellt annat. Och min lilla pärla låter förskräckligt med så det är snart dags att lämna in den :'(
Ska även försöka få hjälp av kusin att fixa bloggdesignen för jag vill ha nåt nytt...

Jag måste även plugga för det har jag INTE gjort nu på ett par dar, det blev ju ingenting när syrran var på besök och ingenting sen heller sen vi kom hit till årsunda. Men jag kanske ska sätta mig och plugga lite nu för jag vill inte riktigt se på filmen som de andra kikar på :) Men jag vet inte vilket jag ska ta? om jag ska ta det jag inte förstår eller om jag ska ta det andra? Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0