Going crazy

Satt på pepp musik, brukar komma igång då. För som det är just nu så sitter jag bara och stirrar för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Jag har läst lite i boken men så svårt att diskutera nåt efter vad lärarna vill att vi ska arbeta hos utifrån genom boken. Jag är inte den bästa när det gäller engelska och att läsa en bok med massa ord man inte känner till, förstå och få en bild av vad man ska skriva om är verkligen inte lätt - inte för mig

Jag har letat info på nätet, översatt och börjat skriva på ett dokument och kommit sammanlagt 5 rader. 5 jävla rader på en timme??!
Bra jobbat, verkligen. Jag läser i boken, antecknar, märker ut när det är nåt jag tror att jag kan använda mig av sen när jag satt mig framför datorn så går det inte. Det tar stopp bara och jag blir helt crazy för jag vill få klart det här nu NU NU NU! Så att jag kan fokusera på omtentan imorn, funderar nästan på att skippa lektionerna imorn så att jag kan ägna dagen åt omtentan och åka dit någon timme innan den börjar. Men jag får se, det beror på hur långt jag hinner med denna uppgift som ska in imorn, och jag vill få in den idag så att jag inte behöver tänka på den imorn.

Så nu ska jag återgå wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0