Handlat

Precis kommit hem igen efter att varit till affären och handlat, det blev nödvändigheter då jag inte har ens för att kunna äta frukost. Och tänkte även att kvällens middag får bli hemmagjord pizza igen ;) de e ju så gott.
Köpte även kaffe, det var två gevalia för 49 :- och jag gillar INTE kaffet amelie köpte åt mig då vi handlade på coop forum i valbo. Coops xtra kaffe NO THANKS!!!

Så den ska jag väl ge bort eller ge den till dom hemma som de tycker tydligen om den. Jag dricker kaffe för att det är gott och då ska det inte bli blaskig smak av det hela. Köpte även jordgubbs te ^^ ¨såååååå gott ;) men kommer väl ta slut när syrran kommer :O hon älskar det te med.
Jag hade tur med vädret det var näst intill plus grader och det snöa ingenting :D bara att jag höll istället på att svettas ihjäl, för jag hade inte direkt några tjocka kläder på mig men tog min vinterjacka/sommarjacka från ullared, min stora stickade sjal och mössa drog upp huvan på jackan över för det blåste lite då jag gick till affären och sen på väg hem igen så bar jag ju på en tung kasse så det sluta med att jag blev svettig och helt slut, dessutom sista biten kunde jag inte andas för att snoren rann som fan och täppte till :S

Men nu är allt i kyl och skåp och jag har torkat näsan, sitter och andas ut i soffan. Roliga var att jag skulle ju skicka ett paket idag och jag trodde jag glömt det hemma som jag inte såg det först i väskan SÅ när jag kommer hem och tar upp nycklarna då såg jag det. Typiskt men gör nog inte så mycket för det kommer väl inte iväg direkt idag ändå så, men får gå igen imorn. Nu tänker jag ta nåt att äta då jag inte gjort det än och sen kika på one tree hill från början tänkte jag :) fick sån lust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0