Happy new year

Ja då är det årets sista dag då, och hittills har jag ätit frukost och kikat två avsnitt av One tree hill s04 med sis.
Plus att jag fått byta blöja och klätt på elsa och fixat frukost åt henne med, fixade en film som hon kunde kika på medans hon åt så jag fick kika på OTH i lugn och ro ;)

Fick även en blöt och kall katt som kom och myste med mig nyss, han har varit ute och VARENDA gång han varit ute, (speciellt om han är blöt och kall) så kommer han och ska gosa med mig >_< jag som liksom är varm och torr :( men han är så mysig så man kan ju inte mostå honom ^^ <3

                                                                                                                                                                         
Drömde i natt att jag gjorde ekonomi tentan MEN jag satt bara där och stirrade på pappret och fick inte ner ett enda ord eller siffra utan bara stirrade. Vaknade med mag knip i magen så efter jag hjälpt Amelie med en sak så ska jag sätta igång på allvar med läxorna så att något sätter sig.



Gott Nytt År allihop <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0