HATAR KYLAN!!!

För tillfället hatar jag den som fan, för idag så trodde jag att det skulle gå en buss tjugo i så ser jag att det inte går några bussar tjugo i över dan så som det var femton minuter till nästa buss så gick jag till en hållplats innan min det tog fem minuter att gå dit fast det är lite krångligare att gå dit. (orkar inte gå in på detaljer)

Så kom dit kvart i och det var tio minuter kvar till bussen skulle komma (trodde jag) för när klockan var tio över två så hade den fortfarande inte kommit och jag höll på att frysa ihjäl fast jag var påklädd, och tänkte att jag tar väl nästa buss då så går till en annan busshållplats för att hålla värmen, heh när jag kommit tio meter bort från hållplatsen VAD dyker inte upp då??? Jo busshelvetet, så jag springer så fort jag kan men den åkte efter att en person gått av, jag svor vääldigt mycket. Går till busshållplatsen jag brukar gå på/av ifrån och får stå där i tjugo minuter för bussen va SEEEN , den meed. Och det kom en gubbe som stod och prata med mej en stund, han såg hur jag skakade och lät mig gå på först på bussen ^^ rätt gulligt och snällt, men sen fick jag ju stå på stan i typ tio minuter. Fattar inte varför ALLA bussar förutom bussen hit där jag bor, så går alla jääämt i tid men inte den hit inte neeej den har börjat med att komma sent, bli försenad och allt möjligt. Vet inte om det beror på linje ombyte men där ifrån den kommer innan hamngatan så är den ju sen därifrån med.

Sen vet jag inte hur det funkar, om en buss är sen hur gör man då? Ska man ringa nån?
Ja ja väl i skolan så skakade jag som fan eller ja bussen dit skaka jag med, undra vad hon bredvid mig tänkte xD
Men jag gjorde tentan iaf, den var inte lätt, den var svårare än förra gången. Och jag fick hitta på, speciellt när jag inte kom på vad det var. Men hoppas det går bra behöver poängen.

Och nu ska jag få klart seminarie uppgiften (hur nu det ska gå) lämna ju tillbaka boken till Hanna idag.  Måste skynda.. Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0