Hatar tidiga mornar

Och tydligen så vill inte det jag känner i hals/bröst inte försvinna :( känns som värsta sur uppstötning men har ju hicka och rapningar men inte med uppstötningar, och det bränner och känns så där som om man haft det HELA tiden. Och igår när jag åt middag så kunde jag inte svälja riktigt inte ens dricka. Så det sluta med att jag knappt åt nånting och gick och la mig med en klagande mage.

Vaknade före alarmet och märkte att jag var hungrig, så när alarmet ringde gick jag upp och duschade, gjorde ordning havregrynsgröt och en kopp te, kände sen att jag var skit törstig så gjorde mitt första kall oboy PÅ evigheter och svepte (ren reflex när man är törstig) och det hjälpte först men sen kom det igen, törstig .
Så dricker teet nu men börjar känna mig stressad för om fem minuter ska jag gå till bussen >_< tidiga mornar är inte min grej. Men men sover ju ändå dåligt så ...

Återkommer väl senare under dagen när jag kommit hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0