Hem till Fagerviken

Ja nu har man bäddat ihop och packat ner nästan allt, är bara några böcker och datorn kvar att lägga ner för mig. Men jag ska inte lägga ner det riktigt än :)

Roliga är att inatt vid halv tre tiden när jag kikade på smse jag fått av tandläkaren om tiden så såg jag att den tid jag trott hela tiden INTE alls är den tiden utan den tiden var 10.40 jag skulle vart där men jag tänkte på tiden jag fick från början INNAN jag böt tid & datum.
Så imorse så ringde jag och sa att jag var sjuk ;) och ska boka ny tid till när jag får ledig tid. Så det blir direkt hemgång till fagerviken utan mellanlandning :)

Hoppas bara jag får plugg ro där hemma nu, för behöver råplugga som fan till tentan som är den 5:e januari.
Nej jag ska väl fixa det sista nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0