Hemkommen

Fasiken vad jag skakar, har stått i en jäkla (iskall) halvtimma och väntat på en buss som skulle gått kvart över MEN den kom inte så fick stå yttligare en kvart och vänta vilket resultera i att mängden folk som skulle åka med den bussen ökade så det blev propp fullt på bussen, men som tur var lyckades jag få en plats.
Tror allvarligt jag ska skippa fyra bussen hem hädanefter, för den är ALLTID sen, för senaste gångerna jag åkt med den har jag fått stå och vänta as länge, OCH det ska vara stads buss???

Jaja, det blev en bra promenad idag till statoil, det tog tjugo minuter att gå (tror jag) eller kanske en kvart hursom så fick jag där inne stå och få den kartong bit jag fick - få ihop det till en låda (?) det var inte lätt och hon som hämtade den och sa att hon skulle skriva ut adress grejen gick tillbaka till sin vän som va där och pratade med henne och stod där MEDANS jag får stå där och klura ut hur man får ihop det till en låda. När jag var klar typ fem-tio minuter senare så kom hon tillbaka och fråga hur det gick heh, och sen gick hon och skrev ut adress ettiketen som hon sa att hon skulle göra Innan?- Och när jag betalat för frakten och så , då gick hon. Paketet stod ju kvar där på disken och jag fick fråga en av dom andra som jobbar där om dom tar hand om paketet och det gjorde dom. Ombudet som kör paketet var till och med där just då så paketet kom iväg då :)
Sen bar det av mot Ica där jag fixade två kuvert att skicka en bok och film, märkte att det var något dyrare, då jag själv inte har paketera dom själv, så funderar nu på resterande som ska skickas hur jag ska göra med dom. Jag har ju inget att paketera med så då¨måste jag ta lite dyrare i frakt det är ju bara några kronor till. Men imorn ska jag skicka fler paket, hade inte fått in det någon idag betalat så tänkte ta det så fort jag ser inbetalning.

Ah sen blev det in till centrum mot försäkringskassan där jag lämna in lappen med kompletteringar och sen bar det av mot borlänge (skolan) träffade hanna där. Och fick låna boken istället för att kopiera, vi gick mot expert för Hanna skulle ha nåt sen in på rusta för jag ville kika på lite där. Det blev ett duschdraperi - då jag inte riktigt gillar det jag har nu, tycker den är för blek och gör det blekt och tråkigt i badrummet. så hittade en jätte fin idag som jag ska visa sen :D och nån microfiber duk man torkar av smink som jag ska testa. Sen gick vi till kupolen och tog nåt varmt att dricka :) sen åkte jag hem. Läste boken på bussen, alltså läsa engelska är inte lätt direkt, men jag förstår ändå vad det står som tur är. Nu ska jag fundera på vad middagen ska bestå av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0