Högskola

Jag satt nyss och tänkte på det, JAG har läst två kurser nu under hösten som ska ge 15 poäng, har omtenta på ena nu på onsdag (borde fan klara den, var ju inte långt ifrån GODKÄNT sist) och andra är det omtenta på den 5:e januari och om jag klarar dom då har jag 15 p. Och har strax efter det tenta på en kurs jag läser nu och det ska ge 7,5 p och den andra har vi bara muntliga saker och den kursen ska ge 7,5 p med om ja fattat det rätt och då har jag i så fall 30 p. Och om jag inte klarar juridiken så kanske det inte gör så jätte mycket, då jag i så fall kommer få poäng från kurserna här, för nu har ju höst terminen gått och jag kommer noginte få bidrag/lån den här månaden (om jag klarar dom poäng som krävs) så ja jag vet inte. Försöker lösa lite klurigheter här, inte lätt men men.

GAH, det här inlägget blev komplicerat, för började tänka till nu igen och jag vet ju inte om jag kommer klara alla direkt heller. Och med tanke på att jag inte pluggat nåt på vissa saker så vet jag verkligen inte. Men ska försöka bestämma träff med ena läraren på den kurs jag inte fattar ett skit av. Och se om det hjälper att träffa han.
Nej återgå till juridiken, inte mycket kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0