Im scary ;) - Tydligen

Fick nyss höra lite skvaller hemifrån, något jag egentligen vetat bra länge men nu mer tydligt då.
Och roliga är att det skulle kunna vara sant, för jag är verkligen arg jag har en sån ilska inom mig som lätt kan komma ut just framför den personen jag känner det här hatet för.
Jag kommer ALDRIG tycka om den personen oavsett vad folk säger, för som personen beter sig och påstår att förstår mig så blir jag bara arg.

Har ju bevis på att det personen säger är ren lögn, det märks så jäkla tydligt ändå går vissa på det (verkar det som) och det stör mig. För det är personer som står mig nära som går på det, och jag tror vissa här vet vad jag pratar om nu.

Nämligen mitt ex's nya, som är rädd för mig - tror att jag ska strypa henne eller nåt, det kanske jag inte gör men om min ilska skulle komma ut så kanske slå till ;) för jag vet att måånga vet att jag inte alls är en sån person som slåss, eller gör något i den stilen. MEN jag har blivit lite mer av aggresiv av mig på grund av all ilska jag går och bär på, känslor som jag inte kan styra i just situationer som hemma då ingen förstår mig, eller klankar ner på mej, ja alltså gör att man mår skit från familjen. Jag älskar min familj men jag blir arg och ledsen när dom inte riktigt förstår. Dom vill att jag ska se ifrån stoffes sida. HUR FAN SKA JAG KUNNA DET???
Det var han som lämnade mig, det var han som dumpade mig för någon annan HAN var otrogen och han vågar inte ens prata med mig. Samtidigt så har det nu gått en bra tid nu och ändå har jag inte fått prata ut med han, fått reda ut saker. Jag kan ju knappt vara i samma rum som han, så hur ska jag då göra...
Och hans nya låter han inte ens få åka hem själv (vad jag hört) så antar att det också är speciellt om jag skulle råka vara hemma då. Men jag vet att jag kommer inte kunna umgås med han, kunna prata om hon är i närheten.

Så vem påstår att hon förstår mig då????
Jag vill lösa en bit av det trassel som är i mellan mig och stoffe, för jag saknar att umgås med han. Men nu vet jag ju inte hur han är som person som nu har jag inte träffat han på as länge. Jag vet vad han gjort mycket väl, jag är arg på han men jag måste kunna eller VI MÅSTE kunna lösa en del av det för vår skull och framför allt familjen. Men när ska jag få vara ifred med han och prata ut?

Hur blev livet så här komplicerat, jag mår psysiskt dåligt och det börjar märkas på kroppen att jag mår dåligt, för jag går upp i vikt eller ja jag har fått en del hull speciellt runt midjan :( och finnar över hela ryggen, ansiktet, halsen mer än vanligt och jag har inte direkt ätit nåt som framkallar det. (vet vad som får dom att komma)
Och sen att jag är depp HELA tiden, det är inte ofta jag är glad och känner någon glädje. Men har nu siktet inställt att få klart juridiken INNAN den 15:e december då jag ska göra omtenta på en kurs jag läst här. Och om jag klarar juridiken och får 15 p och ser till att klara omtentan så kommer jag ha ifrån csn :D vilket skulle vara sååå skönt.

Ja nu har jag skrivit av mig, jag ska försöka att inte skriva om just problemen hemma så ofta men det händer att jag skriver om det bara för att få skriva av mig mina tankar och funderingar. Nu ska jag tvätta av mig dagens smink, fixa lite innan Maria wern eller vad serien heter som börjar om 12 minuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0