Inspirierad

Oh tittade nyss på LA ink och det var en tjej där som tatuerade in ett körsbärsträd med en slingrande orm, så jäkla fint. Och kände att jag vill ha något liknande, så började nästan direkt att leta runt på internet men hittade inget som föll mig i smaken eller som inspirera så jätte mycket.


Mixtrade ihop lite med fina bilder jag fann :)

Jag känner att jag skulle vilja ha tattueringen på ryggen, men vi inte hur stor jag vill ha den. Vill ju även ha en på höften/sidan av magen :) skulle ju bli så snyggt. Haha tror jag kommer i så fall springa omkring i bikini ofta då ;) på sommaren förstås ^^

Sitter nu eller har gjort hela dagen, i pyamasen och satte för en stund sen på mig en varm hood jacka/tröja för jag frös lite. Och angående mina uppgifter jag försöker få klara så är det inte lätt. Jag har suttit och letat i böckerna och på nätet efter något jag ska försöka förklara vad det är och jämförelser osv. Inte lätt kan jag ju meddela. Men snart är helvetet KLART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0