Inte smart av mig

Blää vad jag är sur på mig själv just nu, jag låg i sängen och läser boken inför seminarie uppgiften, så flyger tankar om att möblera om rummet ?? Så jag tänkte, för att jag ens ska fokusera på uppgiften så kan vi ju flytta om lite så jag lugnar mig... Så jag flyttar spegelbyrån, och fåtöljen och tänkte att hyllan skulle behöva en ny plats och beslöt för ett perfekt ställe, som inte skulle kräva så mycket flytt (trodde jag) jag fick kämpa för att ens få den flyttad 10-20 cm sen tog det bara STOPP!!!

Så efter att suttit och funderat hur fasiken jag ska göra så bestämde jag att det skulle få åka tillbaka till samma plats den stått på, heh det blev en match att få tillbaka den MED!! Nu står den dock lite konstigt då jag inte alls får in den på ena hörnet, behöver samla kraft så ska jag ta mig an den lite senare. Jag tror att felet är GOLVET, hyllan tar i det och det glider inte utan är som sugpropp och gör att det tar stopp helt enkelt.
Men jag ska skaffa skrivbord har jag bestämt för det gör det enklare för mig att plugga sen, ha nåt riktigt att sitta vid. Nu ska jag återvända till boken och hoppas jag kommer en bit nu utan att störa mig på mina tankar.
Ska det verkligen vara så svårt att fokusera på plugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0