Juldagen

Oh shit har inte bloggat på 3 HELA dagar!!!!!

Men har ju haft syrran på besök i falun, och hon snodde det mobila bredband usb så jag hade inte internet på min dator, så fick snällt låta henne sno det även om jag inte gillade att vara utan internet. Är ju van att skriva nåt inlägg varje dag men inte lätt om man inte har internet. Men sen har jag väl inte haft så där himla mycket att skriva om.

I Onsdags åkte syrran och jag runt tre tiden till centrum (stan) och julshoppa, fast det var mer syrran som julhandla medans jag fick småhandla med en rabatt bonus och dom få ynka kronor jag hade. Det blev runt tre-fyra timmar på stan innan vi till slut rörde oss hemåt till mig igen. Fast vi gick av vid ica för vi skulle handla och gick sedan där ifrån hem till mig. Och började göra i ordning mat fast än jag iaf var rätt trött av att vara ute i kylan och komma in i värmen. Det blev pizza bak fast roliga var att det två dl mjöl som blev kvar tog syrran till kladdkakan hon gjorde i ordning och jag behövde någon dl till för att baka ut pizzan och vi orkade inte gå till affären så jag fick (något jag inte direkt såg fram emot) gå och fråga grannarna om man fick låna lite. Gick till de närmsta men ingen av dom var hemma så fick gå rakt över vid hissen och där var någon hemma, och dom har många djur, jag trodde bara de hade en hund men tydligen 2 hundar och en katt som jag hann se iaf. Fick lite mjöl av dom :)

Så sen kunde jag fortsätta min pizzabak. Sen blev det film till maten och senare kladdkakan :)
Färgade även håret på syrran så nu är hon brunhårig :) liksom mig ^^
Tänkte visa bilder lite senare, jag var lite seg att ta kort igår dock.

God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0