Juridik plugg

Jag sitter och gör det sista på uppgifterna FINALLY!

Känns skönt att jag börjar bli klar, det suger dock att jag har så dålig belysning och har inget annat som kan lysa upp bättre, så jag sitter nu medans skenet utifrån ger sin sista ljus för dagen (det lilla det är) och skriver av i från boken. Då texten i boken är liten och jag vill inte få huvudvärk av att försöka läsa så skriver därför av allt nödvändigast och märker att det kommer ju bli lättare att läsa det jag skrivit upp än i från boken.

Kom nyss på att jag är inte så jätte mycket i mitt rum nu för tiden, är bara när jag ska sova och lite så, är bara då jag tillbringar tid där inne. För sen jag flyttade ut tv hit till vardagsrummet och jag fick veta att sofforna och bordet blev mitt så är jag mycket mer här än i mitt rum. Och tänkte då att lampan jag har i mitt rum skulle jag ju kunna flytta ut hit så länge, för den sitter ju inte fast så varför inte hänga ut den hit, då kommer jag ju få bättre belysning och kan plugga utan att känna att jag måste plugga under dagen. VARFÖR har jag inte tänkt på detta tidigare? För enda gången jag använder lampan i mitt rum är om jag ska ha något, annars så är ju lampan i fönstret tänt och lampan på spegelbyrån. SÅ jag ska nu tillfälligt flytta över min taklampa hit ut :D

OH då kan jag sitta resten av dagen med att plugga färdigt ^^ för när jag är klar med detta så behöver jag bara göra tenta och hoppas att jag klarar den och sen fokusera på omtentan jag har den 15:e och det kommer ju göra då att jag har bidrag/lån från csn VILKET kommer lösa dom flesta problem. Men jag vet dock inte riktigt hur det kommer bli, för egentligen så skulle jag ha för hela den här terminen VILKET jag då inte haft, har ju även sökt bostads bidrag på försäkringskassan för att kunna avlasta pappa lite, då behöver han inte ge mig så mycket som han behövt göra nu senaste tiden. Men som sagt det skulle vara så skönt att få allt klart, kunna fokusera fullt på kurserna jag läser här och få bättre ordning på allt.

Nej men nu ska jag inte sitta här och skriva upp allt som jag ändå skrivit om tidigare, men det jag menar är att det skulle vara så skönt när allt är klart. Så nu ska jag se till att allt blir klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0