Känner mig en aning frusen...

Precis kommit hem för andra gången idag. Märkte att en del i klassen i princip valde att åka hem direkt efter första lektionen, nu vet jag inte hur många det var  men hörde det tissla och tassla mellan oss. Jag kände direkt att jag ville åka hem för att sitta och vänta tre timmar på en lektion som ändå inte ger så mycket eller den ger ingenting egentligen. Så följde med Hanna och handlade på willys sen tog jag bussen till Falun, och min buss hem hit till herrhagen.
Väl inne så anslöt jag till internet kollade upp det jag skulle kolla upp, fyllde i ett papper, tog min andra handväska och la i pappret och klädde på mig igen och drog iväg.

Väl vid bussen kommer jag på att jag glömt det jag skulle posta i andra väskan >_< så det får jag fixa imorgon istället. Väl tillbaka på stan så blev det försäkringskassan, sen var mitt sikte inställt på HM men det blev biblioteket först där jag fixa ett lånekort, frågade om en bok som självklart är uthyrd så gick runt och kikade lite innan jag drog till HM. Väl vid HM så hitta jag inte det jag sökte efter, eller inget föll mig i smaken (det jag letar efter) så det får bli kupolen imorgon eller på fredag :)

Har fixat en tvätt tid igen imorgon på morgonen som jag vill ha en tröja tvättad så bokade in. Tidigt så att jag kommer upp och kan sätta fart med det jag ska angående pluggandet .

Nu varmoboy och messmörs mackor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0