Känner mig...

övergiven!

Jag är inte  det men känner mig så, känner mig ensam. Jag kan inte förklara vad som gör att jag känner som jag gör för det är för jobbigt att säga vad som gör att jag känner så här. Så jag håller det för mig själv helt enkelt.

Vaknade idag av att grannarna spolade vatten och jag kände hur kissnödig jag var så blev att tvinga mig upp ur varma sängen och dra mig till toaletten. Sen började jag värma en scones i ugnen och värmde en mugg med mjölk i micron = Varm oboy och scones med ost och marmelad blev min frukost idag.
Tittade på serien "Cheers" och Vem vill jobba för P Diddy tror jag den heter. Funderar på att ta en dusch och sen gå till affären och handla lite, sen sätta mig med läxorna.


Kommentarer
Postat av: Lucke

Lucka 4 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om snygga klockor :P

2010-12-04 @ 13:18:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Älskar din bakgrundsfärg. ;) <3

2010-12-04 @ 13:41:54
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0