Kladdkake bak

Jag gjorde ett nytt försök att göra kladdkaka idag, som idag när jag gick till affären så köpte jag kakao :) och smeten blev godare ;) och nu står kakan och svalnar på bänken så snart ska jag skära upp och mumsa ^^

Förberett med ett stort glas iskall julmust som jag tänkt ha till ^^ då jag inte hade råd att köpa glass eller ens ha sånt till så får jag ta det lugnt då jag har en tendens att inte klara av att äta upp allt. Oftast för att det är för mäktigt och kroppen säger ifrån med att bli illamående eller bara säger stopp typ.

Men roliga var att jag köpte ett litet paket margarin idag för jag trodde att jag hade slut vilket jag tyckte var konstigt som jag frös in ett kilo och halvade så att jag hade en halva i kylskåpet och andra i frysen. Men såg inte den i frysen så köpte ny som den andra tog slut igår. Så idag när jag tar fram nåt ur frysen så ser jag att den halva jag visste att jag hade står där :S så ja det blev lite av typisk grej liksom.

Men men då klarar jag mig ett tag :) och ska lägga upp lite roliga bilder på när jag baka ;) sen men nu ska jag mysa framför alla ljus jag tänt, äta kladdkaka och dricka julmust ^^

Btw: Har fått en del bud på annonsera på tradera ^^ yaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0