Lite trött

Börjar äntligen bli trött, nåt som är bra med tanke på att man känner att dagarna är värdelösa speciellt när man inte har något att göra och bara sitter och väntar på att nåt ska hända typ.
Jag går upp vid en bra tid, lägger mig vid en bra tid osv osv men jag kan inte sova om jag inte är trött, och det går inte att läsa bok heller som jag har så ont i axlarna att när jag håller i en bok så gör det ont.

Har iaf ätit pizza och proppat i mig några bitar godis som gjort min mage klagande mätt :)
Pratat med sis i fonen i över en timme och ja tänker inte åka med cattis och rickard till årsunda istället så åker jag buss med syrran till sandviken så ska vi kika om dom kan hämta oss där. För C & R verkade ha fullt i bilen och syrran skulle inte få plats och jag vill ju inte att hon ska åka buss själv så jag åker med henne. Hon kommer på tisda, tycker hon ska komma nu ;) men hon ska bowla med sina kompisar på månda så därför kommer hon då så åker vi på torsda mot gästrikland :)
Tycker synd om min misse som kommer få vara ensam ett par dar :( stackars bubben, visst farmor kommer åka och ge mat släppa ut han osv men ändå han kommer vara helt själv min lilla sötnos <3

Hur söt kan man vara? <3 åh vad jag ska krama på honom när jag kommer hem saknar han såååå mycket. Om jag hade han här så skulle jag nog inte känna mig så ensam tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0