Migrän

Jag fick igår och la mig mellan 19.20 -19.30 igår kväll för jag var så jäkla trött och kunde knappt hålla mig vaken, och tänkte att det var bäst att gå och lägga sig medans jag kände mig så trött. Och somnade nästan direkt när jag la mig. Vaknade före alarmet som var kvart i sex imorse och märkte då vilken dunkande huvudvärk jag hade, så gick upp och tog alvedon (enda jag hade) och la mig en tio minuter för att låta det värka så tänkte jag att jag får stressa sen istället. Men det hjälpte inte, utan blev värre så messade Hanna och dom i gruppen jag skulle jobba med idag, och sa att jag har migrän och att jag inte orkar komma.

Somnade om, då jag kände att det kanske hjälper men det tog tid att somna om som jag egentligen var utvilad då jag la mig så tidigt, men lyckades somna om och vaknade till några gånger men somna igen. Vaknade av nåt som hände utanför (vet inte ens vad det var) men jag gick upp då, och då var klockan tio och jag känner fortfarande av migränen men jag biter ihop för jag behöver plugga med juridiken. Tog en till alvedon så hoppas det hjälper.
Kan ju säga att sitta framför datorn och sitta i ett rum med starkt ljus utifrån är inte skönt för tillfället som det gör det värre, men har inget som får bort ljuset dock så får ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0