Monday morning

Ok förmiddag är det väl, men jag kom iallafall upp någorlunda idag. Inte direkt då jag tänkt mig att gå upp men iallafall nåt :)

För jag försökte att sova vid elva igår, men misslyckades en aning, läste lite i Marilyn Manson självbiografi boken och sen försökte jag sova vilket tog ett tag innan jag lyckades somna som jag inte var så jätte trött.
Vaknade för alarmet jag satt kvart i åtta men kände att jag inte alls ville gå upp då så jag stände självklart AV alarmet och somnade om. Men jag skulle ha gått upp....

Jag drömde nämligen helt sjuka drömmar, bland annat så hade Jennie (Lizzie) övertalat mig att följa med till globen och titta på Metallica (?) och där var även min vän från HP06 (Högbergsskolan) Mikaela som för övrigt väntar barn nu, hon var med och en kille som såg ut som killen jag träffa nu förut men han hade mer rock kläder och liknade en kille från Skärplinge lite som jag inte exakt vet vem det är men jag har sett han tusen gånger och vet att han är kompis med det flesta jag känner till osv. Anyway, han var iaf på mig HELA tiden, vi satt längst ner och själva bandet skulle spela mitt framför oss, och roliga var att Jennie satt och suckade som om hon var uttråkad eller nåt, och killen (jag säger killen som jag inte vet exakt vem det är) han satt bredvid mig och höll på att tafsa, pussas på mig och jag halvt tog emot och andra halvan så försökte jag få han att sitta still. Knas dröm nr 1!!!!

Sen helt plötsligt så sitter vi på ett mer belyst ställe, och sångaren i metallica kommer fram och börjar prata med oss, och så står stoffe där i ett par jeans (som jag älska att han hade, sååå snygga (; ) och en tshirt han brukar ha, och han står lite lutad på väggen, tittar på mej och så frågar sångaren något om någon Kristoffer? Till mig och jag tittar på stoffe och båda signalerar till varann nåt med någon hemlighet, att jag har inte berättat för nån etc och sångaren kollar ju som ett frågetecken på oss båda, så säger Jennie nåt (mumlar snarere) jag för flyttar mig uppåt mot henne och försöker höra vad hon säger, helt plötsligt så säger stoffe något och jag måste ta mig mot honom iställe och då satte sig Jennie upp och säger "Men är det inte för att du är äldst?"  (hon syfta då på mig, och mina syskon) och jag fattar allvarligt ingenting om den här drömmen.
Jag vaknade till, suckade och vände på mig och somnade om..

Då börjar jag drömma om ett flygplan som behövde nödlanda och helt plötsligt så blir det tecknat man ser ballonger, fallskärmsliknande på planet och massa stjärnor (som om det slagit i nåt) och sen helt plötsligt är det back in reality igen och vi är på en öde Ö och ser ett flyg vakt torn, massa fartyg som är övergivna och det är inte vatten direkt runt om dom utan nån grön sörja, jag är redan i tornet och dom som sitter där är ihjäl skjutna (?) och jag måste ta mig tillbaka till dom andra, och får klättra på sidorna och allt möjligt och några är på väg mot mig, även dom klättrar, helt plötsligt så dyker en söt hund upp som påminner om Sikita, min kusins hund.

Sen VAKNADE jag äntligen. Irriterad över dom här konstiga drömmarna, och det jag mest stör mig på, är hur stoffe såg ut, hur han var klädd osv, för just så som han var klädd i drömmen var han förra sommaren och jag var heeeelt kär, för jag tyckte han var såå (eller är) snygg, sexig så och jag stör mig på att jag ska drömma om honom just SÅ! Här försöker jag komma över honom och glömma honom SÅ ska jag drömma om honom?

Någon som förstår sig på drömmar? Som kan förklara för mig varför jag i helvete drömmer så här konstigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0