Muskel smärta

Det är INTE OK!!!!

Jag stod och frös här om dagen bara för det var så jäkla kallt ute och bussarna var seeena som fan, ena missade jag ju bara för den var sen och jag gick ifrån busshållplatsen som jag orkade inte stå still och förfrysa mer än jag redan gjorde. Och sen fick jag ju stå yttligare en kvart och vänta, sen tio minuter på stan (när jag väl kom dit) och det gjorde ju att jag var på hel spänd, skakade heeeeela tiden och kunde inte slappna av. Och idag eller började igår, har jag as ont i nacken ut i axlarna. Alvedon hjälper dock inte, och jag har försökt massera så gott jag kan, men inte lätt att massera sig själv som man inte kan slappna av då. Jag kan inte slappna av när andra masserar heller men bättre än att jag försöker själv eller hur?

Jag har gått och små plockat hela dan, behöver städa lägenheten, den är grisig. Fick ju bort disken igår vilket är skönt, för hade nästan inget att använda längre ;) då är det ju illa.
Behöver dammsuga (med en dammsugare som gått i pension) så måste fixa en soppborste tills jag har råd med dammsugare, och moppa golven, torka bänkarna och boka tvätt tid så jag har rena kläder att packa ner till jag ska åka till gästrikland och bo hos mormor och morfar några dagar, sen bär det eventuellt av hemåt till fagerviken. Men fasiken vad jag måste plugga för har två tentor att plugga till och jag vet inte om jag kommer klara dom :( för dom är svåra. Ena är en omtenta och hört att den kommer vara svårare, och jag som redan tycker att det var svårt på första. Men ska kika om han kan ses på månda eller tisda så man får perpektiv på hur han vill att man ska göra och hur man ska göra.

Men jag kan inte fortsätta plugga mer idag, har för ont. Funderar på att ta en varm dusch, det kanske får mina muskler att slappna av. Och en annan sak, jag är förbannad, jag är sur och hatar en person så jäkla mycket nu, är dessutom avis på den personen men mest sur/arg.

Andas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0