My hair


Redigerad bild - men det jag vill visa är min lugg som jag klippte igår efter jag duschat :)
Tycker den ser mer välvårad ut nu ^^ innan såg den ju stripig och konstig ut, märkte att det blev ojämt men det är för den var ojämn från början, därför hade jag näst intill ett hål eller jack i mellan längderna i luggen då jag hade den åt sidan men nu syns inte det :)

Jag ska fråga mormor om hon vill klippa mina toppar för dom är verkligen slitna nu och jag behöver klippa det så det ser välvårdat ut iaf :) och till jag har råd att gå till frisören med :) men har iaf tänkt att under våren så ska jag lägga i ljusa slingor så det blir så som syrran haft HAR VARIT avis på hennes hår, fast nu behöver ju hon färga det ;) Men hur som så trivs jag i brunt hår ^^ tänker inte skaffa platina blond igen (tror jag) ska istället försöka ha ljusbrun med blonda slingor :) då jag har något mörk utväxt fast som nu ser ut att va ljus blond, nack del att ha mörkt hår och ljus utväxt är att det ser ut som kalafläckar. Jag funderar även hur jag ska göra med löshåret jag har, ena är ju brund i ljus och mörk med lite blont i och andra delen är lila. Det lila går lite ihop med min färg nu i håret men det ljusa går inte alls, och färga det kommer göra att det blir mörkare än mitt som blir ljust för varje gång jag duschar så ska jag sälja det eller behålla det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0