Mys

Jag sitter och kikar på "Så mycket bättre" och fasiken vad kul det är, fast jag gillar inte dileva så värst. Men var kul när dom gjort nån dikt eller vad det var där dom kalla han "Tomas Må leva" haha den var bra ;)
Sitter och dricker julmust, äter chips som jag doppar i dipp ^^

Har tända ljus, och har koll på julskinkan i ugnen som varit inne i nästan två timmar :) den är klar men hade folie om den så drog av det och hade på resten av senaps grejen och hade in den så den får färg :)
Tänkte visa bilder jag tog idag.


Hade i mitt lös hår, men bara ena delen




Pizzorna :D

Jul skink paketet

Mys :D <3

Stängde precis av ugnen, och det luktar gudomligt i lgh nu ^^ julskinka ^^ åh vad gott det kommer bli ;)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det är frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/fragestund.html

2010-12-11 @ 22:14:11
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0