need a little help

Nyss tagit bilder på allt som ska säljas, börjar få ihop en hel del nu. Till exempel två par jeans i från Nelly.com som jag inte använt så helt nya, prövade dom nu för att kika om det kändes som om jag vill behålla dom och jag blev lite osäker som dom satt skit snyggt när jag hade pumps till men när jag tog av mig och prövade med bootsen så såg det inte lika snyggt ut.

Något som fick mig att börja tänka till lite, när jag beställde dom var för att dom var snygga på modellerna, och modellerna har ju pumps skor OCH det är ju då näst in till alla byxor ser skit snygga ut. Och när jag prövade dom då jag fick hem dom så kände ja att jag ville behålla dom men allt efter som så kändes det bara fel och nu är det ju fööööör sent att  ens ångra köpet så tänkte att jag ska sälja dom och få in pengar att betala resterande räkningar istället. SÅ får jag när jag kan köpa byxor som känns rätt och om inte skicka tillbaka direkt (om jag beställer) . För fick idag mail om att jag nu har tillgång till tradera så jag ska lägga upp alla annonser där.

Men innan så tänkte jag visa hur jeansen sitter på mig här :)




Dom ljusa byxorna med hål - tycker dom är skit snygga när jag hade pumps på mig men inte riktigt annars :/ känner att jag nog inte kommer använda dom riktigt. Jag minns inte vad jag köpte dom för men vet att det var upp i 4-500 kr.




Dom svarta jeansen, i samma pris klass som dom ljusa. Dom här är mer stretch i och rätt sköna men hög i midjan och ja dom är snygga till pumps men jag känner inte att jag vill ha dom. Aldrig använt dom heller bara prövat.

nu logga in på tradera och lägga ut annonserna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0