Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Fan fan fan fan faaaaaaaaaaaaaaan varför just IDAG!!!

Jag vaknade före alarm klockan idag som stod inställd på halv sex, och känner illamående, kallsvettas, svidande hals och tänkte att jag säkert är hungrig så jag går upp ur sängen sakta in i köket men precis när jag öppnar kylskåpet och känner mat doft så kom kväljnigarna och jag rusar in till badrummet... sen fattar ni nog!

Så jag har i princip bott på toan sen halv sex imorse och klockan är nu 11.49 - resulterat i att jag missat två föreläsningar (inte så viktigt) MEEEN om fyra jäkla timmar så är det omtenta och den ska eller bör jag vara på. Men som jag bott på toan i nästan sex timmar och halvt som halvt hävt ur det kroppen inte vill behålla.
Och jag mår liite bättre nu, försökt dricka ett glas vatten men det gick inte så bra. Får dessutom inte göra några hastiga rörelser då jag måste rusa dit.

Just nu sitter jag still och tar djupa andetag och har mailat kursansvarig för den kurs jag ska omtenta i, och hoppas jag kan få sitta och göra den vid ett annat tillfälle, för jag klarar inte en bussfärd till centrum här i falun, byta till borlänge , till skolan. Och sen sitta typ 3-4 timmar på en tenta, inte när jag mår så här. Känner mig så taskig för lånar ju Hannas bok och hon ville ha tillbaka den idag så hon kunde läsa lite till innan imorn. Hon är väl kvar på föreläsningen som slutar strax är väl därför hon inte svarat på sms. Åh varför just idag. Jag ska lägga mig i soffan och kika tv, för kan inte göra annat. Nu skulle man inte tacka nej till att ha nån här som tog hand om en :( stor nackdel med att vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0