Night

Kväller, fast ska inte gå och lägga mig än på ett tag. Ska åka hemåt imorrn som sagt, har lust att ringa och avboka tandläkarn tiden dock som jag har imorn på eftermiddagen. Vill inte alls åka dit :( men kan ju vara bra antar jag att få göra kollen och bli ren från tandsten.

Är sjukt less på pluggandet men idag har jag verkligen suttit hela dagen med mat pausar endast och det är fan bättre än jag ens gjort förut. Men har ju haft hjälp :) så hoppas jag klarar mig själv sen ;)
Kommer även vara ensam eller jag och syrran kommer ha huset för oss själva några timmar imorn :) sköööönt ^^ alltså jag skulle inte säga nej om vi kunde få det ensam i någon dag eller så ;)

Har sedan problem, en som köpt skor på tradera av mig och vill ha skorna nu innan NYÅR!!!
Jag som inte alls tog med mig som jag inte hade plats i väskan och visste ju inte heller om nåt skulle säljas så fick skicka mail till den personen att det kan bli svårt att få skorna innan nyårdå jag inte är tillbaka i falun för en efter nyår. Fast på sätt och vis skulle jag vilja åka till falun men jag har ingen mat där och ska ju träffa Johanna och sen vet jag inte vi ska väl ge julklappar inom familjen med, och pappa ska köra mig till falun så jag får köksmöbler, behöver verkligen det känner jag för inge kul alls med soffa och soffbord inte för min rygg iaf.

Gah jag hatar när man får kluriga funderingar...
Vet ni :)
Jag har inte alls tänkt så värst/drömt nåt mer om stoffe nu på ett tag HUR skönt som helst och jag känner inte något värst när jag tänker på honom, MEN jag vill fortfarande inte träffa han med nya för jag vet att det är jag inte riktigt redo för dock, roliga är att till en viss del ångrar jag att jag tog tillbaka han sista gången men ändå inte. Hur skulle jag veta att han verkligen skulle vara otrogen, lämna mig för nån nollåtta och sen bete sig som en jävla idiot och behandla mig som luft? Ok inte som luft men han har inte mitt nr kvar för han har tydligen bytt nr (jag som hade hans kvar) och han messar min syster god jul osv men inte mej (?) och ja jag pratar faktiskt med han men det är ju han som inte pratar med mig. (pucko)



Blir lite ledsen eller vad man ska säga när jag kikar på bilder som jag har från ett år tillbaka, då var jag något lycklig och hade nästan inga problem, nu har jag ekonomiska problem, segt med skolan då jag inte förstår kurserna så värst, och djupa sår i själen som sakta sakta börjat läka.

Jag vill ha en kille men jag tror inte alls att jag är redo för att ens ha en ny, är bättre att jag får komma till ro med mig själv iställe och försöka ha kul och njuta av livet inte hålla på att se tillbaka på allt dåligt utan jag ska försöka se framåt, komma ut oftare och lära mig att vara mer social. :) Låter det som en bra idé??

(Vill även påminna att detta kanske inte helt kommer hållas men jag ska åtminstone försöka ;P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0