Night

Märkte att jag inte åt så värst av chipsen eller ens dippen. Jag lyckades mätta mitt begär ganska fort tydligen ;)

Har istället halvt kikat på SATC movie medans jag halvt letat lite info på datorn som jag har funderingar runt. Eller snarare en dröm, OH perfekt!!!

Hade ju en fråga i listan min dröm!
Och min dröm är, (en av dom) att få större bröst. För som jag har nu så är jag inte nöjd, dom växer ingenting längre och jag vill bara ha så man kan fylla ut en bh och känna sig något kvinnlig. För jag gillar inte hur det är nu, jag ser platt ut oavsett vad jag har på mig, och det är nog därför jag inte gillar att ha bikini på sommaren, jag har svårt att visa mig, just för det. Och jag är rätt kräsen just när jag letar efter en bikini, för jag vill att den ska se bra ut, se något uppfylld så som med bhar, bhar har man ju inlägg och hjälp, det är ju lite svårt med bikini.

Men ja jag vill ha större bröst, något jag tänkt på i flera år, och en sak som håller nere mitt självföretroende. Visst den enda som faktiskt gillat dom oavsett storlek är stoffe, och han ja gav komplimanger osv men även om jag tog åt mig så väger drömmen om att få större över det hela. Så jag har suttit nu under kvällen och kikat, läst på. Det jag behöver är ju konsultfrågning och pengar för att genomföra det. Och när jag väl lyckas få jobb så ska jag nog spara undan så att jag kan uppfylla min dröm. Och jag kanske ändrar mig genom åren men som min dröm har varit att ha något större i så många år så tror jag väl inte att det skulle ändras bara så där.

Jag känner mig uttråkad, suttit och suckat en hel del sista timmen, jag är inte så förtjust i att titta på filmen då det inte alls är länge sen jag kikade på den och kan den nästan utantill, och då blir den lite tråkig.
Funderar på att sätta på oc igen och kika vidare på det. Eller om jag ska gå och lägga mig och läsa bok?
Har även funderingar på att dra till stan imorrn eller borlänge men jag vet inte.
Nej GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0