Noot goood

Jag klev upp  runt kvart i sex efter att legat vaken i 45 minuter. Gjorde frukost, satte mig framför tvn med greys på dvdn, gjorde mig iordning och sen gick till bussen. Väntade i 30 JÄVLA is kalla minuter, ingen buss synts till. Jag ville inte att det skulle bli som här om dagen när jag fick stå i över en timme här i herrhagen och vänta BARA för dom var sena. GAH!

Så jag gick in igen och bestämde mig för att plugga hemma idag, för jag tappade lusten helt att ens åka till skolan, jag pluggar hemma. Får ju inte hjälp i skolan, enda är att dom går igenom så inte så stor grej.
Nu har jag pluggat i ett par timmar och ska pausa så jag vaknar till :) värsta är att jag behöver gå till affären men det är sånt piss väder att jag har ingen lust att gå ut. Får se om jag kommer iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0