Onsdag 22 december 2010

God morgon :)

Har varit vaken en timme kanske ? Vaknade av nån plogbil eller nåt utanför och kunde inte somna om, sitter nu med en kopp jordgubbste ^^ och väntar på att min snarkande syster ska vakna nångång.
Hon ville sova länge som hon varit tvungen att gå upp tidigt senaste dagarna, så hon ville passa på att sova lite så då är jag snäll syster och låter henne göra det.

Har läst nära & käras bloggar och sett att en gjort en namninsamling för den här bannern som dyker upp här i blogg.se (på allas bloggar) och att det är störande moment för de flesta och jag har stört mig på den men inte i den grad alla andra gör, men jag skrev på den här namnsamlingen iaf. Skriv på HÄR om du också är emot den irriterande bannern!!!

Såg faktiskt nu på startsidan att blogg.se skriver om den här bannern på ett Positivt sätt, visst kan den finnas på sidan men den kan ju vara lite diskretare tycker jag, kanske på sidan av eller nåt bara den inte är ut över sidan och stör en när man läser bloggarna osv.
Ska komma ihåg att lägga upp goda maten jag tillaga igår :D såååååå gott det blev, ska definitivt göras om oftare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0